قالب فلش مدادی شکل و زیبا برای طراحی وب سایت

در این پست قالب وب سایت ساده و جالبی را در اختیارتان گذاشته ایم که با استفاده از flash در صفحه Html و تم مداد رنگی طراحی شده است.با ما همراه باشید.
قالب فلش مدادی شکل و زیبا برای طراحی وب سایت

در این پست میخوام در رابطه با قالبpencil  برای شما توضیحاتی بدم این قالب زیبا از صفحات زیر تشکیل شده است. همچنین در زیر این منو صفحه به دو بخش تقسیم شده است که بخش سمت راست شامل تصاویری هستش که به شکلی زیبا و متحرک قرار گرفته اند و بخش سمت چپ نیز برای نمایش توضیحات مربوط به هر صفحه میباشد مثلا با کلیک روی home توضیحات مربوط به اون در این قسمت نمایش داده میشوند.


Home : این قسمت صفحه اصلی ما میباشد که عنوان سایتتون در اینجا قرار میگیرد و همچنین با کلیک روی این قسمت در هرصحه ای که باشید به صفحه اصلی باز میگردید.


News  : در این قسمت پروژه های جدید و یا کارهای جدید و یا درخواست های جدید مشتریان شرکت و یا سایتوتنو میتونید برای نمایش قرار بدید.


Services : در این صفحه میتونید لیستی از کارها و خدمات وسفارش های قبلی مشتریهاتون رو به نمایش بگذارید.


Company : در این صفحه نیز به توضیحاتی درباره شرکت یا سایتتون میتونید بپردازید و تاریخچه اونارو قرار بدید.


Contact  : این بخش نیز که بخش مهم هر سایتی برای ارتقاء اون سایت میباشد بخش تماس با ما برای ارتباط کاربران با سایت شما و شرکت شما میباشد که میتوانند انتقادات و پیشنهادات خودشونو برای شما ارسال کنند.

در این نوع قالب شما عزیزان میتونید گالری از تصاویر اجناس فروشگاه خود بسازید و آنرا در این نوع قالب به نمایش بگذارید.همانگونه که مشاهده میکنید تصاویر به شکل های شطرنجی و متحرک برای کاربران وب سایتوتن به نمایش درمیان و اونا میتونن تمام تصاویر موجود در گالری فروشگاه شمارو مشاهده کنند


در ادامه فایل دانلودی قالب زیبا و شیک pencil  رو قرار دادم که میتونید دانلود و با کمی تغییرات و ویرایش اونو به سلیقه خودتون  برای وب سایتتون استفاده کنید :
حجم فایل : 496 KB 



لینک های دانلود

دانلود با لینک مستقیم رمز فایل : templatewebsite.ir












0
نظرات

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت TemplateWebsite.ir می باشد.



کسب درآمد با کامپیوتر