دانلود قالب HTML5 زیبای photon بصورت رایگان

با سلام خدمت شما کاربران و برنامه نویسان عزیز در این پست قالب ساده و اما زیبای photon رو برای طراحی وب سایت های تجاری و آموزشی و نمایشی می توانید دانلود کنید که با استفاده از CSSو HTML5 طراحی شده است.
دانلود قالب HTML5 زیبای photon بصورت رایگان

در اینجا میخوام توضیح مختصری رو ازین قالب زیبا که قابلیت رسپانسیو شدن رو نیز دارا میباشد برای شما کاربران عزیز قرار بدم :

 

صفحه اول یا home :  بخش آبی رنگ صفحه وب سایتتون عنوان سایت و توضیحاتی در رابطه با سایتتون میباشد.یا در واقع میتوانیم بگوییم که همان صفحه اصلی سایتتون می باشد و

بعد از بخش آبی رنگ یه بخش سفید رنگ وجود دارد که میتونید توضیحاتی در رابطه با عنوان سایتتون و تصویری در رابطه با عنوان سایتتونو توش قرار بدید.

 

صفحه دوم : در بخش طوسی رنگ نیز شما میتونید توی این صفحه لیستی از سفارشات انجام گرفته برای مشتریان و کارهای خودتونو قرار بدید.

 

 صفحه سوم : بعد از بخش بالا بخش سفید رنگی قرار گرفته است که شما میتونید تصاویری از نمونه کارهای خودتونو و همچنین توضیحاتی در رابطه با اون تصاویر برای مشتریان و یا کاربران سایتتون به نمایش بگذارید.که کاربران با کلیک کردن روی دکمه more میتوانند اطلاعات بیشتر وتوضیحات بیشتری در رابطه با تصویر مربوطشون به دست بیارن.

 

 صفحه چهارم : بعد از بخش بالا یه بخش طوسی رنگ وجود دارد که کاربران میتونند با فشار دادن دکمه sign up و درج مشخصات خود در سایت شما عضو شوند.
 

در قسمت انتهایی سایت نیز آیکن هایی برای برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و.. قرار داده شده است.

 

در اینجا میتونین سورس قالب زیبای  photon   رو برای مدیریت وب سایتتون بصورت رایگان دانلود کنید:

حجم فایل : 673 KB



لینک های دانلود

دانلود با لینک مستقیم رمز فایل : templatewebsite.ir












0
نظرات

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت TemplateWebsite.ir می باشد.



کسب درآمد با کامپیوتر