دانلود رایگان قالب زیبای Alpha برای وب سایت های شرکتی

در این پست قالب زیبای Alpha برای طراحی وب سایت های تجاری و شرکتی رو می توانید دانلود کنید که با استفاده از CSS3و HTML5 طراحی شده است.
دانلود رایگان قالب زیبای Alpha برای وب سایت های شرکتی

در اینجا نمونه ای از قالب های سایت  را در اختیارتان گذاشته ایم که بسیار زیبا طراحی شده است و تقریبا تمامی عناصر و گزینه های لازم برای طراحی قالب وب سایت را داراست.

در طراحی این قالب زیبا  از قابلیت های HTML5، CSS3  استفاده شده است.

 

این قالب  شامل بخش ها و صفحات زیر است:

در قسمت header  سه قسمت به نام های زیر قرار گرفته اند :

home : برای بازگشت به صفحه اصلی می باشد که عنوان سایت و توضیحاتی در رابطه با سایتتون را در یک کادر بزرگ میتوانید به نمایش بگذارید.

layouts : که یک منوی آبشاری شامل چهار قسمت بنام های زیر می باشد :

  • generic :  برای نمایش توضیحات کلی در رابطه با سایتتون و درج یک تصویر در رابطه با کار سایتتون میتونین ازش استفاده کنین.
  • Contact : برای ارتباط کاربران با مدیر سایت طراحی شده است که در آن کاربران با درج نام و ایمیل خود میتوانند نظرات یا پرسشها و پیشنهادهای خود در رابطه با سایت را قرار دهند.
  • Element : که می توانید درآن متون با عنوان های مختلف ، آیکونها ، دکمه ها با اندازه و رنگهای مختلف  ، فرم ها و تصاویر در اندازه های مختلف و جداول و هر نوع اطلاعاتی بنابر سلیقه و نیاز خودتون رو انتخاب و در طراحی سایتتون ازش استفاده کنید.
  •  Submenu : که میتوانید گزینه های دیگر مربوط به کارتان را در آن درج و اضافه نمایید.

 

 دکمه sign up : دکمه ای برای خروج از سایت میباشد که همانگونه که در بخش header  سایتتون وجود داره در بخش footer نیز در کنار کادر ایمیل برای درج ایمیل و خروج ایمیل کاربر عضو شده وجود دارد.

همچنین در پایین بخش Footer قسمتی برای ارتباط سایت با شبکه های اجتماعی از قبیل فیسبوک ، توییتر ، اینستا گرام ، گوگل پلاس و.. قرار داده شده است.

 

 

بصورت رایگان از این قسمت سورس قالب شرکتی آلفا  رو برای وب سایت دانلود کنید

حجم فایل : 734 KB



لینک های دانلود

دانلود با لینک مستقیم رمز فایل : templatewebsite.ir












0
نظرات

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت TemplateWebsite.ir می باشد.



کسب درآمد با کامپیوتر